۴ آذر ۱۳۸۸

اجاق سرد


مانده ازشبهای دورادور
بر مسیرخامش جنگل
سنگچینی از اجاقی خرد
اندرو خاکستر سردی.
همچنان کاندر غبار اندوده ی اندیشه های من ملال انگیز
طرح تصویری در ان هر چیز
داستانی حاصلش دردی.
روز شیرینم که بامن آتشی داشت
نقش نا همرنگ گردیده
سرد گشته"سنگ گردیده
با دم پاییز عمر من کنایت از بهار روی زردی.
همچنانکه مانده از شبهای دورادور
برمسیر خامش جنگل
سنگچینی از اجاقی خرد
اندرو خاکستر سردی.
..............................................................نیما....................
عکس از دوران آنالوگی من

۵ نظر:

shafagh گفت...

هیچ دیجیتالی جای آنالوگ رو نمیگیره

فرشته پرستش گفت...

سلام ............ممنونم ..........عید شما هم مبارک باشه .........

يوسف مهرداد گفت...

سلام.
ياد باد آن روزگاران،‌ ياد باد.
براي ديدار همه دوستان، روزشماري مي‌كنم.
بهترين‌ها را برايتان آرزومندم.

ABDOLLAHI AZGOMI گفت...

salam
bebinid. Man Motavajeh Daftarche Telephon Nashodam!
Az Commente Mehrdad Hads Mizanam Bayad Ashna Bashid, Vali?!!!

من و من گفت...

من كوچيكه هم عكاسه!